MTB en Schaatsen - Reisverslag uit Domburg, Nederland van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu MTB en Schaatsen - Reisverslag uit Domburg, Nederland van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu

MTB en Schaatsen

Blijf op de hoogte en volg Adriaan

06 Oktober 2014 | Nederland, Domburg

Zaterdag 4 oktober was het weer zo ver: om 8.45 ging de Kustmarathon 2015 MTB tocht weer van start. Om op tijd aan de start te staan was ik een uur van te voren al in Zoutelande zodat ik verzekerd was van een goede startpositie. Direct na het startschot zorgden de mensen van Extreme voor een gesloten peleton om zo ongelukken te voorkomen. Na een lus te hebben gereden door Zoutelande werden de rijders "los "gelaten bij de 1e overgang.
Daarna zo hard mogelijk naar Domburg waar de route eerts over de Hooge Hil ging en daarna over het strand waar het net hoog water was waardoor er maar een smal strookje te berijden was.
Dit kreeg zijn vervolg bij de passage Duinweg Oostkappelle waar het zand zo mogelijk nog muller was. Gelukkig reed ik op "strand" banden waardoor je niet zo makkelijk wegzakt. Maar om alles te fietsen is ook mij niet gelukt.
Het was met name op het strand loeizwaar maar dat is een goede training voor wat er in juli 2015 te gebeuren staat.

Zondag 5 oktober
Heerlijk geslapen en met wat stijve benen begonnen aan waarschijnlijk de laatste skeelertraining, na deze training is er op maandag 6 oktober
schaatstraining op het ijs in Dordrecht.
Daar heb ik echt zin in na al die droogtrainingen met sprongen en zandzakken. Nu kunnen wij weer lekker glijden.

Tags: MTB, Schaatsen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Adriaan

Adriaan Provoost gaat op zaterdag 4 juli 2015 van start voor het fietsen van de Tour de France 2015. Samen met nog 30 anderen gaan we die dag aan ons grote avontuur beginnen! 3000-3500 km fietsen in 3 weken afhankelijk van de route die op 20 oktober door de Tourorganisatie bekend wordt gemaakt. Adriaan gaat dit doen om zo veel mogelijk geld te verzamelen t.b.v de Stichting MS Research . Mijn trainingsprogramma is reeds gestart en ik zal je via deze pagina op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 17718

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Tour de France 2015

Landen bezocht: