Eerste schaats week in Breda - Reisverslag uit Breda, Nederland van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu Eerste schaats week in Breda - Reisverslag uit Breda, Nederland van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu

Eerste schaats week in Breda

Blijf op de hoogte en volg Adriaan

17 Oktober 2014 | Nederland, Breda

Zondagmorgen 12 oktober was de eerste keer op het ijs van Breda.

Onder zonnige omstandigheden kon de eerste "echte " training weer worden afgewerkt op de 400 meter baan. Begin van weer een nieuw schaatsseizoen met als "piekmomenten" begin december kwalificatieraces in Heerenveen voor plaatsing NK Masters daarna 6-7-8 februari 2015 WK Masters All-round in Calgary en als laatste op 5-6 maart NK Masters All-round in Groningen.
De conditie is goed, alles is erop gericht om die conditie goed te houden tot na het NK in Groningen om daarna de fietstrainingen weer verder op te voeren richting de start van de Tour de France een dag ervoor!

Tags: schaatsen, Breda

Adriaan

Adriaan Provoost gaat op zaterdag 4 juli 2015 van start voor het fietsen van de Tour de France 2015. Samen met nog 30 anderen gaan we die dag aan ons grote avontuur beginnen! 3000-3500 km fietsen in 3 weken afhankelijk van de route die op 20 oktober door de Tourorganisatie bekend wordt gemaakt. Adriaan gaat dit doen om zo veel mogelijk geld te verzamelen t.b.v de Stichting MS Research . Mijn trainingsprogramma is reeds gestart en ik zal je via deze pagina op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Actief sinds 28 Sept. 2014