infodag Tour de france Tilburg - Reisverslag uit Domburg, Nederland van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu infodag Tour de france Tilburg - Reisverslag uit Domburg, Nederland van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu

infodag Tour de france Tilburg

Door: adriaan

Blijf op de hoogte en volg Adriaan

26 Oktober 2014 | Nederland, Domburg

Vandaag 25 oktober 1e infomiddag in Tilburg waar alle deelnemers kennis konden maken met de organisatoren en begeleiding.
Na een introductie van Paskal Tolkhuis Tanke en Wilfried over de route en de hotels waren er nog 2 presentaties door een Mental coach en een sportlabo om te wijzen op de voorbereiding op het mentale vlak en het afstemmen van de trainingen door het doen van allerlei metingen en tests.
Er zijn nu 34 deelnemers en de inschrijving loopt nog door tot 40 deelnemers wat het maximum is. Daarna zal er gewerkt gaan worden met een reservelijst.
Vanaf januari zullen we door Paskal regelmatig geïnformeerd worden via de mail met trainingsschema's en andere wetenswaardigheden. Verder is er iemand van de deelnemers die de kleding gaat "regelen"net zoals bij de editie van 2012. 10 deelnemers van de editie 2012 waren ook aanwezig en doen ook deze editie weer mee.
Voorafgaande aan deze middag eerst maar even getraind op de ijsbaan in Tilburg zodat ik toch wat gedaan had.

Adriaan

Adriaan Provoost gaat op zaterdag 4 juli 2015 van start voor het fietsen van de Tour de France 2015. Samen met nog 30 anderen gaan we die dag aan ons grote avontuur beginnen! 3000-3500 km fietsen in 3 weken afhankelijk van de route die op 20 oktober door de Tourorganisatie bekend wordt gemaakt. Adriaan gaat dit doen om zo veel mogelijk geld te verzamelen t.b.v de Stichting MS Research . Mijn trainingsprogramma is reeds gestart en ik zal je via deze pagina op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Actief sinds 28 Sept. 2014