De Muur van Huy (Hoei) 154km - Reisverslag uit Neeltje Jans, Nederland van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu De Muur van Huy (Hoei) 154km - Reisverslag uit Neeltje Jans, Nederland van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu

De Muur van Huy (Hoei) 154km

Door: Conny Provoost

Blijf op de hoogte en volg Adriaan

05 Juli 2015 | Nederland, Neeltje Jans

Zojuist gebeld door Adriaan, om half 3 was hij als eerste 50+ boven op de Muur van Huy.
Het ging prima! Heerlijk geslapen, giga veel ontbeten en lekker getoerd met een gangetje van 40km over een vlak terrein. Om half 8 vertrokken ze.
Het ging zo hard dat ze bij de stop voor de lunch, de catering 'overvielen' Haha de aardappelen voor de salade waren nog niet gaar.
Toen de eerste heuvelen eraan kwamen werd de groep gesplitst, bij Adriaan liep het eigenlijk erg lekker.
De Muur was pittig, deze had hij nog nooit gefietst, maar eigenlijk ging het ook wel goed. Het is een klim van ongeveer 1300 meter met een stijgingspercentage van gemiddeld 9,6%. Let op: dit is gemiddeld! Op sommige plekken is er een stijgingspercentage van wel 20%.
Toen ik Adriaan aan de telefoon had klonk hij niet super vermoeid.
Hij zei dat de combinatie eten/fietsen hem nu veel beter afging dan gisteren.

• 05 Juli 2015 - 15:16

Juliette:

Hallo,
    Wat leuk om deze berichtjes te lezen. Op dit moment zitten wij voor de tv want het regent en onweert hier in Zeeland. Erg jammer natuurlijk voor de Tour .
    Veel succes met de rest van je Tour .
    Wij blijven je volgen.
    Groetjes,
    Simon en Juliëtte

• 05 Juli 2015 - 16:05

Marjoleine:

Getver, rauwe aardappels! hopen dat je vanavond gare krijgt.
    Groetjes Marjoleine

• 05 Juli 2015 - 20:49

Carolien:

Goed om te lezen dat het zo voorspoedig gaat!!!
    Ad komt, zo te lezen in het "tourritme" fietsen , eten, veeeeel eten en fietsen.
    Fijn dat dit toch steeds wat beter gaat!!!Succes voor morgen en we blijven je volgen!!!
    En natuurlijk doneren!!

• 05 Juli 2015 - 22:38

Esther:

Ontzettend goed van je Adriaan, jij haalt Parijs wel!!!
    Ik blijf je volgen, succes!

• 06 Juli 2015 - 11:49

Stichting MS Research:

Beste Adriaan,
    Een geweldig mooi initiatief. Alvast heel veel dank daarvoor.
    Heel veel succes de komende drie weken!
    Namens alle collega's,
    Ineke Verhulst

Adriaan

Adriaan Provoost gaat op zaterdag 4 juli 2015 van start voor het fietsen van de Tour de France 2015. Samen met nog 30 anderen gaan we die dag aan ons grote avontuur beginnen! 3000-3500 km fietsen in 3 weken afhankelijk van de route die op 20 oktober door de Tourorganisatie bekend wordt gemaakt. Adriaan gaat dit doen om zo veel mogelijk geld te verzamelen t.b.v de Stichting MS Research . Mijn trainingsprogramma is reeds gestart en ik zal je via deze pagina op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Actief sinds 28 Sept. 2014