EtappeArras Amiens - Reisverslag uit Cambrai, Frankrijk van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu EtappeArras Amiens - Reisverslag uit Cambrai, Frankrijk van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu

EtappeArras Amiens

Door: Adriäan

Blijf op de hoogte en volg Adriaan

07 Juli 2015 | Frankrijk, Cambrai

Wekker loopt af om 6.00,half 7 ontbijten en 7.30 op de fiets.Tot aan 1e stop waren benen erg stijf na etappe van gisteren,,na de stop weer mee met 1e groep samen met 18 anderen,,50 plus is met 3 man vertegenwoordigd en ook trainingsmaat Roedi is van de partij.Na de 1e stop op 50km zijn we gaan"draaien "onder aanvoering van de 4 Belgen.rechtsom of linksom al naar gelang de wind stond.Ook loopt de weg vandaag geen meter vlak,het is constant draaien en keren en schakelen van binnen naar buitenblad.om 15.15 aAn fïnish in Amiens en een gemiddelde van 30.8 km per uur
En dan begint het herstel,eerst fietsbroek uit en verkleden,dan een bidon met Enervit voor het herstel,150 gram winegums zijn dan aan de beurt samen met een bidon ijsthee. Fiets poetsen en een bak yoghurt met Roosvicee en 3 stroopwafels met nog een bak kwark en een bidon chocomel. Eten,eten en drinken zo breng je de tijd door totdat alle groepen binnen zijn en we naar het hotel kunnen met de bus.heerlijk gedoucht en gegeten en om 22.00 naar bed want morgen kustetappe van 192 km en men verwacht windkracht 6,Zeeuws weer dus..

• 08 Juli 2015 - 07:49

Marjoleine:

Gaat goed zo! Dat zijn geen 3000 calorien per dag, ietsjes meer!

• 08 Juli 2015 - 09:18

Carolien:

Zooooo deze rit heb je ook weer volbracht: SUPERRRRR!!!!
    Je doet het geweldig!!!!! Kilometervreter!!!!
    Heeeeeel veeeel succes vandaag!!!!

• 08 Juli 2015 - 10:24

Anne Draper:

Zet 'em op neef! Je bent geweldig bezig! Diep respect!
    Heel veel succes en sterkte!

• 08 Juli 2015 - 16:29

RachelRoos :

Thumbs up vanuit je nicht in Israel.
    Voor MS!!je bent een kanjer.

• 08 Juli 2015 - 19:17

Karien :

Knap gedaan Adriaan!!
    Ik sta verbaasd over hoe jullie die 'snelle' suikers binnen moeten werken....
    Veel succes verder!!

• 08 Juli 2015 - 19:19

Robertjan:

Nog steeds met de 1e groep mee dus dan moet het goed gaan. Nog geen last van een zere kont?
    Merk je tijdens jullie etappes dat er publiek op jullie reageert en merk je iets van de tour sfeer of gaat alles langs jullie heen?
    Ik hoop dat jullie nog geen valpartijen hebben meegemaakt?

Succes en ik blijf het op de voetvolgen

Groet

• 08 Juli 2015 - 20:30

Frans:

Nog geen lekke banden gehad? Geen zadelpijn?

• 08 Juli 2015 - 22:27

Jaap Brand:

Hoi Adriaan,
    Morgen mooie waaieretappe, kun je de boel op de kant zetten!!!

• 10 Juli 2015 - 07:05

Jos Passenier :

Hé Adriaan het gaat als een speer als ik het zo lees, moet volgens mij een prachtige ervaring wezen,groet Jos en Marjo

Tags: Tour, etappe6

Adriaan

Adriaan Provoost gaat op zaterdag 4 juli 2015 van start voor het fietsen van de Tour de France 2015. Samen met nog 30 anderen gaan we die dag aan ons grote avontuur beginnen! 3000-3500 km fietsen in 3 weken afhankelijk van de route die op 20 oktober door de Tourorganisatie bekend wordt gemaakt. Adriaan gaat dit doen om zo veel mogelijk geld te verzamelen t.b.v de Stichting MS Research . Mijn trainingsprogramma is reeds gestart en ik zal je via deze pagina op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Actief sinds 28 Sept. 2014