Etappe 8 | 10 juli 2015 Rennes - Mûr - Reisverslag uit Vannes, Frankrijk van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu Etappe 8 | 10 juli 2015 Rennes - Mûr - Reisverslag uit Vannes, Frankrijk van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu

Etappe 8 | 10 juli 2015 Rennes - Mûr

Door: Adriaan/Conny

Blijf op de hoogte en volg Adriaan

10 Juli 2015 | Frankrijk, Vannes

Vandaag 190 km met finish op mur de bretagne. De 1 e groep met m'n trainingsmaatje Roedi en een paar Belgen erin strijdt om het Belgisch kampioenschap en gaat erg hard.32.2km gemiddeld,
Mijn groep fiets 28.8. nog een mooi gemiddelde al zeg ik het zelf. De totale groep raakt nu gewend aan het ritme van opstaan,eten,fietsen,eten,fietsen,lunch,fietsen,eten,fietsen,finishen,weer eten,transport naar hotel en diner. Het is een strakke dagindeling dus.
Lekker gereden vandaag in een prachtige omgeving,morgen tijdrit van 28 km en daarnaar800 km met de bus..op naar de Pyreeen.
Voordat we de bergen ingaan eerst nog een rustdag. Het weer is heerlijk, beter dan tijdens de 6e etappe Amiens-Le Havre. Toen hadden we tegenwind en heel de dag regen. AFZIEN! verschillende keren lek gereden, het was toen erg zwaar.
Het bloggen gaat me nog niet zo goed af, daarom geef ik ook nog een link van een blog van een collega fietser. Hij schrijft ietwat uitgebreider. (http://georgekienstra.blogspot.nl/)
O ja en ik fiets nog steeds voor MS, nu ik aan dit avontuur bezig ben, besef ik des te meer dat ik erg veel geluk heb dat ik dit kan doen. Iedereen kan MS krijgen, er moet nog veel onderzoek worden gedaan dus sponsoren zijn nog steeds van harte welkom: NL23RABO0195294106 tnv A Provoost (graag je emailadres bij de betaling zetten)
En voor iedereen die al een bijdrage heeft geleverd Bedankt!
Er zijn foto's toegevoegd als het goed is, ik rijd in een Hoek en Blok shirt

• 11 Juli 2015 - 10:22

Carolien:

Hoi Adriaan
    Mooi om je/jullie belevenissen te lezen en de verschillende filmpjes en foto's op de blogs te zien!!!
    Handig dat tasje aan je stuur; ben je goed te herkennen op de bewegende beelden!!!! Hahaha
    ""KEIGOED" zoals ze hier zeggen, dat je ook deze etappe weer hebt volbracht!!!!!!

Om je nog wat extra te motiveren; niet dat dat nodig is jou kennende , maak ik per uitgereden etappe 5,- over op rekeningnr. NL23RABO0195294106 t.n.v. A.Provoost voor MS.
    Heel veel succes en fietsplezier tijdens de volgende etappe!!! Ook voor je mede renners!!!!
    Groetjes;
    Carolien

• 12 Juli 2015 - 10:38

Frans:

Gisteren zelf 204 km gefietst, maar dag na dag 150-200 km : respect hoor! Goed blijven drinken, succes!