Dignes-les Baines-Pra Loup 161 km afdaling in de r - Reisverslag uit Les Orres, Frankrijk van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu Dignes-les Baines-Pra Loup 161 km afdaling in de r - Reisverslag uit Les Orres, Frankrijk van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu

Dignes-les Baines-Pra Loup 161 km afdaling in de r

Door: Adriaan

Blijf op de hoogte en volg Adriaan

21 Juli 2015 | Frankrijk, Les Orres

Net binnen etappe naar Pra Loup. Vanaf 1300 meter in de zeikende regen 16 km afdaling van de col d Allos, Erg tricky en blauwe vingers van het remmen. Conditie blijft prima maar ik zal blij zijn als ik in Parijs ben, al dat eten eten eten ben ik nu wel beu.
-------------------------------------------------------------------------
vanochtend om 4.45 opgestaan, lange transfer met de bus naar de start. Er is nl in de directe omgeving geen hotel meer te krijgen. Pas om 8.15 starten we.
5 cols en de Col dÁllos met 2250 meter wordt het dak van de TdF genoemd
Afdaling in de regen, er was onweer losgebarsten. het schuim stond op het smalle weggetje. Dan nog campers die in 2 richtingen maakten, dat we extra moesten oppassen. Voorzichtig gereden dus.

  • 21 Juli 2015 - 22:15

    Carolien:

    Hoi Adriaan
    Fantastische prestatie wederom!!!!
    DOOOODENG lijkt me dat; afdaling in de regen op die dunne bandjes met een redelijk hoge snelheid, jouw kennende. Kijk maar goed uit! Je bent nu al zoooo ver gekomen!!!!
    Houd alles heel en blijf overeind de volgende etappes; Parijs is in "zicht"
    Goed om te lezen dat je conditie goed blijft!!! Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht !!!!HAHA.
    Succes en "VREET"die kilometers op........GA er voor!!!!
    Ik doneer weer !!!!!!!!!
    Groetjes Carolien


  • 22 Juli 2015 - 18:20

    Marjoleine:

    Och, die paar daagjes eten, eten, eten kunnen er ook nog wel bij.
    Hou vol die laatste dagen. Hebben net Tour zitten kijken, Pinot ging ook onderuit, dus knap dat jullie
    overeind bleven in de regen!!
    Groetjes vanuit een warme kas in Duitsland!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Adriaan

Adriaan Provoost gaat op zaterdag 4 juli 2015 van start voor het fietsen van de Tour de France 2015. Samen met nog 30 anderen gaan we die dag aan ons grote avontuur beginnen! 3000-3500 km fietsen in 3 weken afhankelijk van de route die op 20 oktober door de Tourorganisatie bekend wordt gemaakt. Adriaan gaat dit doen om zo veel mogelijk geld te verzamelen t.b.v de Stichting MS Research . Mijn trainingsprogramma is reeds gestart en ik zal je via deze pagina op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 17708

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Tour de France 2015

Landen bezocht: