Rustdag - Reisverslag uit Vannes, Frankrijk van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Vannes, Frankrijk van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Adriaan

Blijf op de hoogte en volg Adriaan

12 Juli 2015 | Frankrijk, Vannes

Na de tijdrit van gisteren volgde nog een lange busreis naar Lourdes waar we om 22.00 aankwamen. Gauw eten en iedereen snakte naar zijn bed om lekker te gaan slapen. De 1 e tourweek zit erop en na 1450 km zijn we toe aa n een beetje rust. De spreuk de Tour wacht op niemand begin ik steeds beter te begrijpen...Vanmiddag gaan Roedi en ik toch een stukje fietsen om te wennen aan het echte klimwerk en ik kan tegelimkertijd mijn gerepareerdd wielen even testen. Verder heb ik een afspraak bij de masseur om mijn bovenbenen weer een beetje soepel te krijgen.

  • 12 Juli 2015 - 11:53

    Carolien:

    Geniet van de rust!!!!Je hebt het verdiend....
    Hopen dat je bovenbenen bijkomen van de vast; stevige, massage, zodat je morgen weer soepeltjes op de fiets zit!!!

  • 12 Juli 2015 - 13:12

    Anne:

    Hoi Adriaan,

    Bovenbenen weer soepel, en klaar voor de bergen? Super om jou en je mederenners te kunnen volgen. Minstens zo spannend als de "Tour na Jullie"!
    Jullie prestaties zijn enorm motiverend voor de thuisfietsers. (Putherberg bedwongen van de week haha)
    Hou je taai, en vreet die Franse bergen op!
    Succes!
    Groeten, Anne

  • 12 Juli 2015 - 18:15

    RoosRachel :

    Eerste week zit erop.
    Prachtige prestatie,heb een goede rust en veel succes de tweede week. MS zie ik van vlakbij, mijn zwager alweer 25 jaar,zn ligfiets zijn grootste steun en de vader van mijn aanstaande schoondochter,wat minder lang maar hard trekken iedere dag.
    Tmooiste doel om voor te fietsen. Zet em op deze tweede week.
    Je nicht vanuit twarme Israel (31 graden)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Adriaan

Adriaan Provoost gaat op zaterdag 4 juli 2015 van start voor het fietsen van de Tour de France 2015. Samen met nog 30 anderen gaan we die dag aan ons grote avontuur beginnen! 3000-3500 km fietsen in 3 weken afhankelijk van de route die op 20 oktober door de Tourorganisatie bekend wordt gemaakt. Adriaan gaat dit doen om zo veel mogelijk geld te verzamelen t.b.v de Stichting MS Research . Mijn trainingsprogramma is reeds gestart en ik zal je via deze pagina op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 17710

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Tour de France 2015

Landen bezocht: