Alpen bedwongen, vroeg gestart - Reisverslag uit Les Orres, Frankrijk van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu Alpen bedwongen, vroeg gestart - Reisverslag uit Les Orres, Frankrijk van Adriaan Provoost - WaarBenJij.nu

Alpen bedwongen, vroeg gestart

Door: adriaan

Blijf op de hoogte en volg Adriaan

24 Juli 2015 | Frankrijk, Les Orres

Gisteravond fiets nog opgehaald met Wilfred,konden bus niet meer vinden,,!
vanmorgen om 4 uur uit bed om op tijd over Croix de Fer te zijn. Met 7 gestart vanuit Modane licht bergaf tot aan begin klim Croix de Fer gemiddeld 44.2 km!
Klim op eigen tempo 28 km lang. Albert heeft op top op mij gewacht en samen afgedaald via Glandon naar klim Alpe d' Huez.21bochten en al veel publiek en fietsers van allerlei pluimage die ook aan de klim beginnen.
Veel te zien dus en ook lekker weer.
Om 13.30 weer terug bij de bus en eerst 2 uur geslapen onder een boom.
Nu op weg naar Lyon en morgenochtend vroeg weer verder voor de laatste etappe naar Parijs!!

  • 24 Juli 2015 - 19:32

    Esther:

    Morgen de laatste etappe Adriaan! Wat goed gedaan van je!!! Ik zal morgen mijn bijdrage verdubbelen. Ik vind je een kanjer!!! Succes morgen.

  • 24 Juli 2015 - 21:00

    Pieter Den Dunnen:

    Hallo Adriaan,
    Fantastisch gedaan met nog 1 dag te gaan kan ik je nu een berichtje sturen.
    De laatste dag zal best een feestritje zijn met al bijna 3300 km in de benen.
    Als nu ook nog blijkt dat het een goede training is voor het schaatsen is het misschien de moeite waard het nog eens te doen
    Mijn training ligt helemaal stil we varen met heel veel wind dus een beetje doe ik nog wel.
    We zijn nu bijna in Denemarken
    Groetjes en ik bel nog wel een keer
    Succes morgen en tot ziens
    Groet Pieter en stijna

  • 25 Juli 2015 - 06:38

    Carolien:

    LAATSTE ETAPPE!!!!GENIET ERVAN!!!
    Je hebt het volbracht; EEN TOPPRESTATIE:een DIEPE buiging voor jou!!!!
    En natuurlijk wordt er weer een bedrag overgemaakt voor het goede doel.
    Geniet van je laatste fietskilometers van deze tour.
    Gr Carolien

  • 25 Juli 2015 - 10:52

    Anne:

    Hoi Adriaan!
    Een hele dikke proficiat voor jou!
    Je hebt het 'em geflikt! Wat ongelofelijk knap!
    Heel diep respect voor jou!
    Je mag heel erg trots zijn op jezelf!
    Ga genieten van je welverdiende rust. We zullen je verslagen missen. Het was heel bijzonder om dit te kunnen volgen naast de gewone Tour.
    Succes vandaag, geniet!!!!!
    Groeten, Hans en Anne

  • 25 Juli 2015 - 21:32

    Patrick Tolhoek:

    Dag Adriaan,
    Das wat anders dan een 500 en 1500!
    Van harte gefeliciteerd met je prestatie, norm veel respect. Probeer er vooral van te genieten.
    Patrick Tolhoek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Adriaan

Adriaan Provoost gaat op zaterdag 4 juli 2015 van start voor het fietsen van de Tour de France 2015. Samen met nog 30 anderen gaan we die dag aan ons grote avontuur beginnen! 3000-3500 km fietsen in 3 weken afhankelijk van de route die op 20 oktober door de Tourorganisatie bekend wordt gemaakt. Adriaan gaat dit doen om zo veel mogelijk geld te verzamelen t.b.v de Stichting MS Research . Mijn trainingsprogramma is reeds gestart en ik zal je via deze pagina op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 17728

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Tour de France 2015

Landen bezocht: